Porvoon museon virtuaaliset joulukahvit 1700-luvun hengessä

Joulupoyta-julbord-2022

Tervetuloa virtuaalisille joulukahveille 1700-luvun hengessä!

Koe joulu Holmin talossa. Juhlapöytä on katettu, mutta miksi vieraat aloittivat illan viinapöydästä? Tervetuloa kuulemaan joulunvietosta 1700-luvulla Porvoon museon virtuaalikahveille ti 12.12. klo 17–18, aiheesta luennoi museolehtori Margaretha Jämbäck.

Joulukahvit jatkavat Porvoon museon – Itä-Uudenmaan alueellisen vastuumuseon virtuaalikahvisarjaa, jossa museon asiantuntijat kertovat ajankohtaisista ja mielenkiintoisista aiheista, jotka käsittelevät laajasti Itä-Uudenmaan alueen historiaa sekä nykypäivää. Kahvihetkiä järjestetään neljästi vuodessa Teams-alustalla, ja ne ovat kaikille avoimia.

Tulevien kahvihetkien päivämäärät ja teemat julkaistaan Porvoon museon nettisivuilla, seuraa tiedotusta!

Liity kahvihetkelle tästä. Ei ennakkoilmoittautumista. Luento on kaksikielinen ja myös kysymyksiä saa esittää sekä suomeksi että ruotsiksi.

Lämpimästi tervetuloa!