Virtuaalikahvit: Suola, sokeri ja sitruuna – ruuanlaitto 1700- ja 1800- luvulla

Virtuaalinen kahvihetki järjestetään taas keskiviikkona 22.3. klo 17–18. Tällä kertaa tutustutaan ruoanlaiton ja mausteiden maailmaan Loviisan kaupunginmuseon uuden näyttelyn Suola, sokeri ja sitruuna – ruuanlaitto 1700-ja 1800-luvuilla kautta. Aiheeseen perehdyttää Loviisan kaupunginmuseon intendentti Ulrika Rosendahl.

Kevättalvinen kahvihetki jatkaa Porvoon museon – Itä-Uudenmaan alueellisen vastuumuseon virtuaalikahvisarjaa, jossa asiantuntijat kertovat ajankohtaisista ja mielenkiintoisista aiheista, jotka käsittelevät laajasti Itä-Uudenmaan alueen historiaa sekä nykypäivää. Kahvihetkiä järjestetään neljästi vuodessa Teams-alustalla, ja ne ovat ilmaisia ja kaikille avoimia.

Liity kahvihetkelle tästä. Ei ennakkoilmoittautumista. Tilaisuus on kaksikielinen.