Virtuaalikahvit: Tuhat ja yksi tarinaa – vanhat valokuvat historian lähteinä

Virtuaalikahvit ovat taas täällä! Ke 10.5.2023 klo 17–18 pääsemme vanhojen valokuvien maailmaan. Porvoon museon museolehtori ja valokuva-arkiston hoitaja Hannele Tenhovuori kertoo valokuvien käytöstä historiantutkimuksen käytössä ja tiedon lähteenä.

Valokuviin keskittyvä kahvihetki jatkaa Porvoon museon – Itä-Uudenmaan alueellisen vastuumuseon virtuaalikahvisarjaa, jossa asiantuntijat kertovat ajankohtaisista ja mielenkiintoisista aiheista, jotka käsittelevät laajasti Itä-Uudenmaan alueen historiaa sekä nykypäivää. Kahvihetkiä järjestetään neljästi vuodessa Teams-alustalla, ja ne ovat ilmaisia ja kaikille avoimia.

Tulevien kahvihetkien päivämäärät ja teemat julkaistaan Porvoon museon nettisivuilla, seuraa tiedotusta!

Liity kahvihetkelle tästä. Ei ennakkoilmoittautumista. Tilaisuus on kaksikielinen.

Lämpimästi tervetuloa!