Året runt: Gamla rådhuset och Holmska gården – spännande tidsresor

Det gamla rådhuset i Borgå är det äldsta existerande rådhuset i Finland! Numera är byggnaden fylld med spännande skatter och basutställningarna presenterar Borgå med omnejds historia allt från istidens slut till 1930-talet. I den Holmska gården från 1763 kan man bekanta sig med en välbärgad köpmannafamiljs hem och livet där vid slutet av 1700-talet. Hemmet består av sal, förmak eller sällskapsrum, herrum, sovrum och kökskammare. Museibesöket tar i sin helhet  30–60 min. Reserveringar: Hannele Tenhovuori, hannele.tenhovuori@porvoonmuseo.fi

Kalenteri

Kalenterista löydät vapaat ajat ryhmävierailulle. Ryhmiä otetaan vastaan ensisijaisesti museon ollessa auki. Aukioloaikojen ulkopuolisista vierailuista veloitetaan erillinen avoinnapitomaksu.

Voit tehdä alustavan varauksen ryhmällesi oheisella lomakkeella. Saat varausvahvistuksen sähköpostitse mahdollisimman pian.

Voit tehdä ryhmävarauksen myös sähköpostilla ottamalla yhteyttä osoitteeseen info@porvoonmuseo.fi tai soittamalla 040 838 0556 (ma-pe 9-16) tai  0400 407 475 (la-su 12-16).

Koulu- ja päiväkotiryhmiä pyydetään olemaan suoraan yhteydessä museolehtoreihin.

Tiedustele

Mitä tehdä

Katso mitä Porvoon museossa tapahtuu

Näyttelyt